Wat houdt de persoonlijke code in?

De persoonlijke code wordt gebruikt om er voor te zorgen dat je zeker weet dat je de juiste aanbieding hebt ontvangen, of hebt gedaan. Door het gebruik van de persoonlijke code zorgt SpotFix ervoor dat de  persoon achter de aanbieding of de vraag serieus is en meteen beschikbaar.

Waarom wilt SpotFix weten waar ik woon?

Door op te geven waar je woont heb je de mogelijkheid om een notificatie te ontvangen wanneer iemand bij jou in de buurt een helpende hand nodig heeft. Je kunt zelf beslissen of je hiervan op de hoogte wordt gesteld en vanaf welke afstand je hulpvragen wilt ontvangen.

Is SpotFix gratis te gebruiken?

Je betaalt alleen bij SpotFix indien je een aanbieding accepteert van iemand. De kosten zijn te zien in het overzicht van de aanbieding die je kan bekijken. Vanuit hier heb je direct contact met degene die jou de juiste aanbieding heeft gedaan. Als aanbieder is de applicatie geheel kosteloos

Wat doet SpotFix precies?

SpotFix werkt op twee manieren. Wanneer jij in nood zit, kun je jouw vraag via de applicatie lanceren in de regio waar je woont. Andere leden van SpotFix zien waar jij hulp bij nodig hebt en binnen welke termijn. Jij, als lid van SpotFix kunt andere leden ook helpen door de juiste oplossing aan te bieden.

Wat kan ik met mijn dashboard?

In je dashboard zie je welke vragen en aanbiedingen je hebt gelanceerd. Bij zowel je vragen als je aanbiedingen zie je de huidige status. Vanuit hier kom je direct in contact met degene waar je contact mee hebt door te chatten.

Hoe werkt een betaling?

Vanuit SpotFix ontvang je zodra je een aanbieding hebt geaccepteerd een factuur via de mail. De nodige info vind je in de algemene voorwaarden. Als SpotFixer faciliteer je zelf als aanbieder of als vrager, de afhandeling met de wederpartij.

Vragen of suggesties?

Momenteel is er niemand aanwezig om uw bericht te beantwoorden. Laat een bericht achter en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!